fredag 4 november 2016

Trevligt besök hos tandläkaren

Idag va nog den enda gången i mitt liv jag gick från tandläkaren med ett leende.
Va där för en årlig koll samt ta bort lite tandsten. Normalt så brukar min tandläkare vara en gammal tant eller en äldre herre. Inget fel på dom dom är väldigt bra. Men idag kommer en galet vacker tjej i 20-25 års åldern och ropar in mig. Och då menar jag 
"soooo fucking fine that you would sell your damn house for a night with her"

Jag hoppar upp i stolen med ett leende och vi små pratar lite innan hon sätter i gång men tandläkar sakerna. Hon hanterar min mun, tänder, tandkött så försiktigt så det känns som massage i ansiktet. Gott luktar hon ochså.  Efter 15 min eller så (jag glömde bort tiden) så är hon färdig. Redan tänker jag. När man nu är hos denna ängel så kan hon väl vara långsam som dom andra brukar vara, det är helt okej :)

Iallafall så har jag en dålig tand som behöver dras ut vid ett senare tillfälle. Jag tror ju inte på gud men om du trots allt finns där uppe så se till så det är denna flicka som ska göra det så ska jag gå i kyrkan sedan. ..Kanske.

Nu undrar säker någon om jag inte bjöd ut henne. Tänkte faktiskt göra det men precis när vi är klara och jag sköljer munnen med vatten så kommer en annan tandläkare in och säger dom hemskaste orden du kan tänka dig. " Erika din man vill att du ringer upp " GAH

Well thats life. 

PS det va dessutom det billigaste besöket hos tandläkaren någonsin 377 kr .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar