tisdag 31 maj 2016

Bitter Jag ...nej då



En del tycker jag är bitter ibland....Kanske så. Jag är mer inne på att jag är realist, ställer krav, ordning o reda.. Dom som verkligen känner mig inser att jag är fan inte bitter . Jo ibland kanske.
Men oftast är jag glad, omtänksam, kärleksfull. Jag hjälper gärna till, jag ställer oftast upp.

När jag får göra saker jag älskar så är jag glad som i fyfan men när jag tvingas till saker utom min kontroll som bara är skit , ogenomtänkt, rent av korkat så är jag inte sen att säga ifrån. Det kan va många scenarion allt från jobbet till privatliv.

Jag är inte sen att berömma, Jag är inte långsint, Jag kan ta kritik, bra och dålig Jag är snabb att be om ursäkt då jag betett mig illa.

Men bara för att jag inte håller med, Rättar mig i ledet, Och håller käft. så betyder det inte att jag är bitter.
Jag är bara jag. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar