fredag 7 april 2017

Fiske premiär 2017



Idag vad det premiär med Ockelbon detta året.
Jag fiskade med en bekant "Hans Lundblom" Vi körde ett 8 tim pass på Mälaren men det vad ganska segt.
Antingen så har gäddorna börjat leka för det plaskade rejält i vassarna på vissa ställen. Eller så fiskade vi på fel ställen helt enkelt.
Jag lyckades iallafall få upp 3 st i båten 2 st runt 3 kg och 1 på ca 4-4.5 kg. Hans lyckades inte fånga någon fisk idag. Men vi hade några tapp och flera följare också.


Det blir nya tag imorgon men då fiskar jag med vårat team "Team 100+" som består av mig (Anders) samt Jocke och Melvin. Får se om det kommer upp fler större då.

Att undertecknad kan se så jävlig o glad ut på samma gång för en slips gädda. Eller så är jag bara glad över att få vara på sjön igen.





Hans Lundblom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar