onsdag 16 oktober 2019

Mekat lite på trailern samt lite blandade fiskebilder

Jag har ju inte lagt upp några fiske bilder på ett tag men det betyder inte att jag inte fiskat, Självklart har jag fiskat en del. Lägger upp lite bilder blandade bilder från olika platser o turer.  Men jag berättar inte vart och när dessa blandade bilder är tagna. Hemligt.

Sen har jag gjort lite fästen till min trailer för Rollo spännbanden så det blir lättare att flytta runt dom lite. Har inte så jävla mycket att skriva mer än så just nu så jag skiter i det. Blir väl ett längre inlägg framöver om allt möjligt såsom fiske och annat jag har inplanerat.
/Laters













Kallt och blött ibland.




110 cm Gädda

110 cm Gädda

110 cm Gädda





118 cm Gädda

118 cm Gädda

118 cm Gädda

118 cm Gädda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar