torsdag 10 november 2022

13 fishing muse black 9.1 fot 170 gram.

 Jag kom över ett mycket fint spinnspö till ett galet bra pris som jag inte kunde låta passera trots att jag har många spön redan. Men jag ska sälja 2 st spön så då känns detta befogat. Spöt i fråga är ett "13 fishing muse black 9.1 fot 56-170 gram" som jag köpte för 1100 kr begagnat men i yttersta nyskick, knappt använt. Listpris idag är 2800 kr i alla butiker. 

Jag gillar verkligen 9 fots spön som är lätta, välbalanserade, kraftfulla för man kastar så långt med dom samt så blir man inte trött i ryggen av att kasta tyngre beten hela dagen. Så detta blir ett bra komplement till mina andra spön. och när priset är så bra för en riktig highend produkt då får man passa på och så säljer man en mindre highend produkt som samlar damm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar