fredag 25 augusti 2017

Daiwa Luna 253

Jag är ju en frälst Ambassadeur kille, speciellt då dom runda rullarna från ABU. Finns ju inget bättre. Okej det finns 2 undantag som jag anser är lika bra och det är Daiwa Luna samt Shimano Conquest.

Det är ju inte så att jag lider brist på fiske rullar direkt Kolla denna länken. http://knubbo.blogspot.se/2015/11/ambassadeur-rullar.html

 Men nu kom jag över denna skönhet för under halva nypriset inkl ny lina allt i nyskick. 
Daiwa Luna 253. Fantastisk rulle som kommer tjäna mig väl.

PS. När jag säger bättre rullar så menar jag bättre rullar till lite tyngre gäddfiske. Till andra typer av fiske så finns det så klart bättre alternativ. Men detta är min högst personliga åsikt. 
Ta inte mitt ord för det. Prova dig fram.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar