måndag 21 maj 2018

Gator Spinnspön

För ett tag sedan så fick jag prova ett fantastiskt spinnspö nämligen ett Gator Bigbait explorer 8,5" 180 gram. Jag blev så kär i detta spö så jag bestämde mig för att sälja 2 st av mina spön för att köpa detta. Jag sålde av mitt BFT Rugen samt Söders grim reaper v1.

Ett par dagar senare berättar team kamrat Jan Syren att han har ett Gator gumbait 8,1" 140 gram till salu för det fantastiska priset 1000 kr. Knappt använt. Jag kan så klart inte hålla mig och köper även detta spö.

Väldigt nöjd med dessa spön. Lätta, starka, otroligt känsliga, och snygga som fan som en bonus.
För mer information om dessa spön använd Google så hittar ni information och bilder.

Dessa spön kommer passa bra med resten av arsenalen som ni kan läsa om här.http://knubbo.blogspot.se/2015/11/ambassadeur-rullar.html




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar