onsdag 2 september 2020

Ny inriktning i mitt fiske.

Jag har från och med igår lämnat mitt fiske team "Team WolfPike" Inte pga av osämja eller något sådant utan för att jag anser jag inte utvecklas framåt med teamet i mitt sök efter större och flera gäddor på olika vatten. Jag är nog helt enkelt en mycket mer inbiten / hardcore gäddfiskare än dom andra. Vi är ändå goda vänner och kommer nog fiska då och då framöver. Jag kommer dock försöka växla upp mitt fiske genom att fiska med gäddfiskare som är mer som mig och delar min passion och envishet samt med personer jag kan lära mig mycket av och på så vis bli en bättre gäddfiskare. Det kommer säkert att bli många solo pass men det är skönt ibland.

Så som ett steg i detta så kommer den här bloggen byta inriktning till att bli mer seriös och handla mer om själva fisket och saker som berör fisket. Det kommer säkert bli ett och annat inlägg om mitt liv om det händer något jag känner är värt att dela med mig av. Det kommer bli mindre bilder på fiskar och platser då det är viktigt att hålla bra fiskeplatser hemliga samt så vill inte alla personer bli sedda på internet och sociala medier. Bilder kommer så klart tas men dom kommer hållas privat. Och det är ingen ide att fråga mig om platser eller om du får fiska med mig bara för att jag får (förhoppningsvis) mer och större fisk. Jag har fått slita hårt för att komma dit jag är och jag kommer få slita väldigt hårt för att komma längre så det är inget jag delar med mig av hur som helst.

Nåväl nu vet gamla samt nya besökare hur det ligger till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar