onsdag 30 september 2020

Eastfield Weksell + Ambassadeur JB hs

Som att jag inte har nog med fiske grejer så har jag nu köpt på mig ännu mer saker. Kom över grym kombo för gäddfiske till ett galet bra pris så jag kunde inte låta bli. Jag har idag även sålt ett av mina spön för att tycka att det blir mer rättfärdigat att köpa nya grejer. Jag ska framöver även sälja en av mina fantastiska ABU Pro Rocket rullar.

Nåja här är det jag har köpt av en kille i Bromma. Spöt är ett Eastfield Weksell 7,9 fot med kastvikt till 190 gram. Rullen är en Ambassadeur JB high speed. Pris för detta kit är 2000 kr och då slänger han även med ett gängs Buster Jerk beten. Spöt och rullen är i absolut toppskick så detta är ett riktigt kap. Ska bli trevligt att fiska med detta till helgen.

Jag har uppdaterat denna rulle med lite trim prylar jag hade liggandes för att få den ännu bättre. Har nu förutom det som är original följande prylar monterade.

Grund record spole.
Oljesinterbussningar i spolen.
Lättad linförare.
Keramisk knivbult.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar