tisdag 10 oktober 2023

Vila i frid min älskade katt Lotus

 För några dagar sedan blev min ena katt "Lotus" väldigt sjuk med kort varsel. Jag tog henne till veterinären idag tisdagen den 10/10 - 2023 för undersökning och provtagning. Tyvärr så va proverna allt annat än bra, det är så att hon fått allvarlig njursjukdom/problem som inte går att bota. Det finns en liten chans att vi skulle kunna få henne att  leva drägligt kanske ett år till med flera jobbiga dyra behandlingar men helt frisk skulle hon inte bli. Så jag tog beslutet att mina husdjur ska fan inte lida eller må dåligt och då hon är 14 år gammal så valde jag att låta henne gå till sista vilan och veterinären tyckte det va ett klokt och starkt beslut. Kommer så klart att sakna denna älskade krabat som man haft vid sin sida i 14 år.

Vila i frid Lotus. Nu har du inte ont mer och det är viktigast. 2009-09-02 föddes du och du hade ett fantastiskt liv hos mig och din vän Lakrits fram till 2023-10-10. Du kommer alltid vara saknad och aldrig glömd.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar